Lidt erfaringer efterlyses.
Jeg har udhæng/skunkrum, ens på begge sider af huset som vist på udsnittet af den oprindelige tegning. Jeg ved pt ikke, om tegningen stadig er 100% retvisende.
Der er for nuværende ingen adgang til skunkene.
Mit lille sommerprojekt går på
1) at jeg godt vil have lagt lidt mere isolering på skunkvægge
2) sikret mod luftstrøm mellem loft og gulv i etageadskillelsen
3) lavet adgangslemme for inspektion
4) malet udhæng (males når demonteret)
ad 1
Jeg tænker, at jeg vil (prøve) med en demontering af profilbrædderne og pladerne i en ende af et af udhængene, så jeg kan stå på mit stillads og udføre isoleringsarbejdet nedefra i ro og mag.
Inden jeg isolere, skal jeg vel tjekke og evt udbedre dampspærren og derefter isolere (~400 mm) samt opsætte vindpap eller lignende?
Jeg kan alt - når det lykkes.