Hey alle
Jeg har bygget en rørkasse i MDF i mit køkken til at skjule faldstammen. Synes jeg får lidt konfliktende rapporter ift. om jeg kan fuldspartle den eller ej, og om der vil opstå problemer i samlingerne. Den er limet med montagelim, og skruet sammen.
Jeg tænker at bruger hjørnelister til alle kanterne. Men kan nogle fortælle mig den bedste procedure for at fuldspartle ubehandlet MDF?
Se rørkasse her.- Alex