Sidebeklædning til højskab i køkken

Hej

Vi har købt et ekstra højskab på 200 cm. til vores køkken, da vi mangler plads 😀

Den ene side af skabet skal stå op af en mur/skorsten - dog med et tilpasningsstykke imellem, så vi kan åbne lågen helt.

Til den anden side af skabet, har vi købt en lang sidebeklædning. Se foto.

Vores spørgsmål er, om sidebeklædning og tilpasningsstykke normalt går helt ned til gulvet eller stopper lige over soklen?

Mvh. Stinne
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kan selv vælge om det skal gå helt ned til gulvet. Til vores nye køkken går de ned til gulvet ved alle ydersider. Synes det er pænere at soklen lukker tæt ved sidebeklædningen og ikke går rundt om hjørner. 
Inde på ikeas hjemmeside kan du selv se hvordan de 2 forskellige løsninger ser ud hvis du bruger deres tegneprogram. Hvis du vælger skabet i har købt så kan du under tilpasning vælge om sidebeklædningen skal gå helt ned eller ej. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis