Hej
Vi har købt et ekstra højskab på 200 cm. til vores køkken, da vi mangler plads 😀
Den ene side af skabet skal stå op af en mur/skorsten - dog med et tilpasningsstykke imellem, så vi kan åbne lågen helt.
Til den anden side af skabet, har vi købt en lang sidebeklædning. Se foto.
Vores spørgsmål er, om sidebeklædning og tilpasningsstykke normalt går helt ned til gulvet eller stopper lige over soklen?
Mvh. Stinne