Hul i vandbeholder lime plastic?

Kan dette limes tapes eller ny bund m silicone oven på den gamle?

Bornholm er et dejligt sted.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kolding75
Kolding75
531 6000
Gør den ren og slib med kort 60-80 langs revnen i cirkulerende bevægelser. Læg en solid streg silikonefugemasse i revnen, og tryk så noget egnet plastik, der også er slebet med korn 60-80 ned i silikonen. Lappen skal fylde mindst 2-3cm ud fra revnen, vandtrykket i beholderen vil medvirke til at trykke lappen ned mod revnen.

Hellere leje end at bo på gaden.
Gregeren
Gregeren
4943 2830
Du kan svejse den med en loddekolbe hvis du er lidt heldig 

Elektronikteknikeren
bredker
bredker
2257 9760
Kolding75 skrev den 23-04-2023 14:32:51

Gør den ren og slib med kort 60-80 langs revnen i cirkulerende bevægelser. Læg en solid streg silikonefugemasse i revnen, og tryk så noget egnet plastik, der også er slebet med korn 60-80 ned i silikonen. Lappen skal fylde mindst 2-3cm ud fra revnen, vandtrykket i beholderen vil medvirke til at trykke lappen ned mod revnen.

det holder med sikkerhed ikke , det eneste der holder er at svejse den

bobenontot
bobenontot
1121 4100
Der ligger en video på YouTube, hvor man reparere en revne i en tank til buskrydder, det må være noget af det samme:

https://youtube.com/watch?v=62kTNwtPmE8&feature=share

Evt, kan man vist nok fylde ud med smeltede strips ved hjælp af en loddekolbe. Det ligger det også nogle  videoer om på YouTube. 

Træd ikke på mine ledninger :o)
FoXX
FoXX
579 7790
Vil du have så meget arbejde når du kan købe en ny til 159 kr. i Jem&Fix?
Mvh.
Mikkel
Finn Bjerke
Finn Bjerke Trådstarter
620
HVis det er prisen så gider jeg måske ikke men denne her regnvandsopsamler kostede da noget , måske husker jeg forkert .... .... jeg har ikke bil forresten...https://www.harald-nyborg.dk/regnvandstoende-210-l

Bornholm er et dejligt sted.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis