Pæleskruer stolper

Hej gutter,

Jeg skal have sat nogle stolper i jorden i forbindelse med byg af et lille skur. (1. Projekt ever).

Jeg har set mig lidt varm på de her som alternativ til alm pælebor, beton mv.

https://www.biltema.dk/byggeri/byggeribeslag/jordankere/jordanker-skrue-2000044683?utm_source=google&utm_medium=surfaces&utm_campaign=shopping%20feed&utm_content=free%20google%20shopping%20clicks&gclid=Cj0KCQjwi46iBhDyARIsAE3nVrZEVFM34TrHdx60-S3BXC-GdaWJBVnZhJiul8_O6YdgNY-nizJ_nvYaAgtCEALw_wcB

Nogen, som erfaringer med disse?  Jeg tænker at ligge en "jernpind" i hullet, så jeg har nemmere ved at bore den ned i jorden.

Tager gerne imod fif og erfaringer.😅
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De holder tæt på ingenting.

Der er en god grund til løsningen med pælebor, beton og stolpesko er den fremhærskende metode. Der skal ikke bruges mere beton end det kan blandes med håndkraft.

Hvis du stadig ikke vil støbe så brug rigtige fundamentsskruer. De er dog dyre end den traditionelle løsning.

Selvbygger med stort S. 
Øv.. men tak for svar. Det kan være jeg bare tage det sikre valg😅 
Du skal nok op i sådan noget her, før den løsning giver mening..
Groundplug​​​

Ingen håndværksmæssig uddannelse :-)

Dem havde jeg kigget på. Synes dog det virkede lidt overkill, til et lille redskabsskur på Ca. 5 m2, som skal stå op af den ene husmur. Tror sgu jeg forsøger med god gammeldags stolpe i jord. Håbede bare jeg kunne springe gravning over, for hold da fast det er stenet. 4 af stolperne skal stå så tæt op ad mur som muligt. Så det bliver med håndskovl og godt musik i ørerne 🤣
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis