Jeg har et Grohe Bau dusch/bidet toiletsæde der skal tilsluttes et toilet.
Min udfordring er hvilken vandforsyning og hvordan jeg skal tilslutte. Min ide er at sætte et ekstra t-stykke i forlængelse af det eksisterende t-stykke. Er det lovligt og kan det fungere?
Det er dog muligt at der ikke er plads til 2. Måske er der andre forslag til hvordan det kan løses?
På det ene billede kan man se den tilslutningsdel Grohe anbefaler man skal bruge, men det er vel bare en bruserslange og et t-stykke.
På den anden hvordan toilettet ser ud.