Hvad gør den kloge her!?

Tja, billederne taler vel for sig selv. Ifm. træk af brugsvand og gulvvarme fra bryggers til tilbygning, har jeg fjernet lidt beton i gangarealet. Undervejs skal jeg forbi et badeværelse, hvor betonen under væggen mere eller mindre fjernede sig selv…

Jeg skal en anelse længere nedad, men der ligger lorte leca under isoleringen som naturligvis dribler ud jo længere nedad der graves.

Hvad ville i gøre? :)


5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis man laver blanding af sand og cement  samt vand til en tynd vælling og hælder over lecaen er det til at have med at gøre, det forringer måske isoleringsevnen, men bedre end det helt ruller ud.

Vi prøver igen, i morgen --
en gang skum , så er de låst
Gode input, tak! Tror sgu’ jeg går med skum, da det tørre hurtigt op. 
Skum trænger ikke så langt ind/ned som beton vælling, men hvis det er tilstrækkeligt at bruge skum er det da en fin løsning.


Vi prøver igen, i morgen --
Kaster du den tynde sand/cement vælling ind så holder det fint. Og det er klar dagen efter til at kunne holde det på plads. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis