Tja, billederne taler vel for sig selv. Ifm. træk af brugsvand og gulvvarme fra bryggers til tilbygning, har jeg fjernet lidt beton i gangarealet. Undervejs skal jeg forbi et badeværelse, hvor betonen under væggen mere eller mindre fjernede sig selv…
Jeg skal en anelse længere nedad, men der ligger lorte leca under isoleringen som naturligvis dribler ud jo længere nedad der graves.
Hvad ville i gøre? :)