Maling af indendørs OSB azkaban 76 8500 22-04-2023 14:56 HejsaJeg har en uopvarmet garage som er beklædt indendørs med OSB plader. Dem vil jeg gerne male hvide.Hvordan tænker I fremgangsmetoden skal være hvis jeg stadig gerne vil se strukturen i pladerne?Med venlig hilsenAzkaban 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
kovas 4124 9670 24-04-2023 09:11 For ca 12 år siden blev noget væg i det værksted hvor jeg arbejdede isoleret og beklædt med osb. Jeg mener og er næsten sikker på at det uden grunder bare blev malet med en halvblank vægmaling. Og strukturen var meget tydelig igennem. Men du kan osse prøve at spørge hos malgodt hvor du får rabbat. Mange hilsner Kovas,I et diktatur må ingen sige sandheden.I et demokrati må alle lyve.KK Steincke.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her