Hej,
Jeg skal have støbt min nyindkøbte beton-flagstangsholder/sokkel i morgen. Det hele er gjort klar til i morgen og holderen/soklen er fikseret i vatter........Men jeg har et spørgsmål til en murermester/murersvend/murerarbejdsmand herinde.
Jeg har købt en trailfuld støbemix og nogle sække af den orginale Åalborg Portland cement (Grå-grønne sæk)
Hvilket blandingsforhold vil i støbe sådan en beton-flagstangsholder/sokkel med (se billede)??
Mvh.
Michael