så fik vi vores statiske dokumentation på vores væg som vi skal rive ned. væggen er stabiliserende og der skal laves en eps-søjle der hvor væggen har stået. jeg har hænderne skruet rigtig godt på, men øjnene fejler et eller andet :) jeg kan simpelthen ikke forstår den tegning Konstruktionsingeniøren har sendt til mig. er der nogen herinde som kan forklare mig hvordan den søjle skal udføres, på et sprog som er til at forstå. vedhæfter lige nogle tegninger af planerne