Hejsa
Jeg prøver at få sat klæbefolie på min dør som har en kæmpe glasrude. Det skal derfor også se kønt ud set bagfra. Jeg har prøvet 4-5 gange nu, men hver eneste gang er der altid små luftbobler her og der som er umulige at få væk. Det er i størrelsen 200 cm x 80 cm, så det er et større stykke der skal på.
Er det på nogen måde muligt at få sat klæbefolie på pænt, så der ingen luftbobler er og det sidder helt glat til over det hele, så det også ser kønt ud fra den anden side af døren?