Hej med jer!
Som overskriften antyder, så skal jeg have monteret en lofttrappe/loftslem i mit gamle rækkehus.
Der er lige præcis nok plads (+1cm i hver side i længden) til at jeg kan montere en Stallux Mini lofttrappe, HVIS jeg altså kan montere den direkte på spærene (spærfod).
Nogen kloge hoveder der ved om jeg må det? Jeg vil nødigt udi at lave udveksling osv. og lofttrappen kan ikke rigtigt etableres på anden vis grundet vægge, døre og el-installationer.
På forhånd tak