Hej.
Jeg skal snart til at montere nogle brusedøre på mit badeværelse. Jeg er I tvivl om de udelukkende skal monteres på væggen eller om de også skal have noget understøtning på gulvet.
På vejledning er der en illustration, der umiddelbart godt kunne ligne en illustration af noget understøtning, men er lidt I tvivl.
Der fulgte ikke noget med, som kunne bruges.
Har I et bud?