Jeg søger lidt råd og vejledning i forbindelse med et tilbud jeg har fået om lægning af nyt linoleumsgulv i mit køkken. Det drejer sig om ca.11-12 m2.
Linoleumsgulvet skal lægges oven på det eksisterende plankegulv som er i for dårlig stand til at blive afhøvlet. Jeg har fået en pris på 13.125,- kr og det syntes jeg er i overkanten. Tilbuddet inkluderer:
- Spartling af bræddegulve
- montering af masonitplader
- pålægning af linoleum
- svejsning af samlinger
- montering af lister
Har jeg ret i at det er en pris der ligger i overkanten?