Hej. Jeg står med en udfordring. Jeg skal skifte toilettet fra 1968 til et nyt. Det gamle er med synlig s-lås og vi vil gerne have skjult s-lås.
Udfordringen ligger i at der sidder en gammel støbejerns muffe op i afløbet som er forholdsvis høj. (Ca 11 cm) hvad gør man ift at montere et nyt toilet?