Vi skal i løbet af sommeren bygge en carport på små 40m2, men da vi allerede har andre småbygninger på grunden, vil vi overstige grænsen på samlet 50m2. Derfor skal der jo ansøges om byggetilladelse.
Jeg undre mig lidt over behovet for koter på situationsplanen.
Er der nogle der har erfaring med at få byggetilladelse til småbyggerier som f.eks. en carport og hvordan har i forholdt jer til koter på situationsplanen? Er det overhovedet nødvendigt for tilladelse til en carport på 40m2?
Jeg har i forvejen ikke lige koter på hele vores grund, så det ville også være et større arbejde, eller udgift.
"Det er kun et spørgsmål om at finde en hammer der er stor nok"