Hej
Nu har jeg endelig fået mig et hus, og er gået fra lurker til deltager :)
Jeg skal opsætte en vandlås, "Geberit vandlås enkelt vask hvid" (https://www.bauhaus.dk/geberit-vandlas-enkelt-vask-hvid ). Der er selvfølgelig en forklaring med, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor/hvordan de hvide fiber pakninger skal monteres. De er som de hvide på billedet:
https://www.harald-nyborg.dk/pakningssaet-til-40-mm-vandlaasDet er nu monteret uden, og ser tæt ud. Men jeg formoder at de er vigtige når de er med.
Kan i hjælpe ?