Montering af fiberpakninger i vandlås

Hej 
Nu har jeg endelig fået mig et hus, og er gået fra lurker til deltager :)
Jeg skal opsætte en vandlås, "Geberit vandlås enkelt vask hvid" (https://www.bauhaus.dk/geberit-vandlas-enkelt-vask-hvid ). Der er selvfølgelig en forklaring med, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvor/hvordan de hvide fiber pakninger skal monteres. De er som de hvide på billedet: https://www.harald-nyborg.dk/pakningssaet-til-40-mm-vandlaas
Det er nu monteret uden, og ser tæt ud. Men jeg formoder at de er vigtige når de er med.  
Kan i hjælpe ?  
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det drejer sig om en vask i badeværelset, skal den hvide pakning ligge mellem porcelænet og udløbet. Pakningen er sikkert ikke en fiberpakning, som normalt er en hård pakning, men en blød pakning i noget skumgummiagtigt materiale. Den er der for at udjævne uligheder og tætne mellem porcelæn og metal.

fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis