Hej
Vi skal til at flytte i et hus og inden vi flytter vil vi gerne støbe/fræsere riller i betongulvet til vandbaseret gulvvarme og derefter lægge fliser. Inden vi går i gang med det, skal vi finde ud af, hvad etageadskillelse måler osv. Vi har fundet nogle gamle tegninger, men det eneste vi kunne finde var, at etageadskillelsen er udført med roma-dæk. Der står også på en af tegningerne, at højden i kælederen er 2.2 m, så ud fra de andre oplysninger kan vi se, at etageadskillelsen måske måler i alt 35 cm. Er der nogle kloge hoveder her, som måske kan se lidt mere end os på de tegninger ift. den præcis tykkelse af etageadskillelse? Kan det fx være, at roma-dæks bredde er 25 cm og så er der lagt 10 cm beton oven på dem?
God weekend alle sammen! 😃
Vh
Stine