Hej LDS.
Vi er igang med et hus projekt. Et typehus fra 70erne. Og vil gerne have etableret gulvvarme. Dette skulle helst gøres ved at banke det gamle gulv op, udgravning, ny isolering og terrændæk.
Problemet er at skillevægge står direkte på beton/8-10cm klaplag ☹️
Hvad har vi af muligheder i sådan en situation? Der er INGEN bærende skillevægge. Skal der understøbes? Eller kan der gøres noget så dette undgås?