Fik bygget udnyttet tagetage med ny facadebeklædning af fibercementplader som blev pudset op. Nu ser facaden sådan ud ca 8 år efter, (se billede).
Er det mon tegn på kuldebroer? Der skulle være ventilationsplads mellem isolering og plade.
Billedet er fra sydvendt facade.
Jeg kunne godt tænke mig at male huset. Har hørt at silikatmaling skulle være rigtig og diffusionsåben.