Hej, jeg skal til at lave varm skunk på 1. sal, men hvor burde jeg hæfte dampspærren? på murremmen, eller skal jeg længere ned ad og hæfte i bunden af bagmuren?
det ville jo være nemmest at hæfte den langs murremmen, men skal jeg så blot isolere med nogle hårde batts lodret op af bagmuren for ikke at få en for stor kuldebro?