Hej,
jeg skal til at lave et isoleret udhus, med værksted og vaskerum. Det skal laves med støbt sokkel og betondæk. jeg vil gerne lave gulvoverflade af beton, men jeg er i tvivl om hvordan gulvet skal afsluttes ved den endelige gulvoverflade. Jeg er med på støbning af terrændæk, men ikke helt på hvordan den endelige overflade udføres? flydespartel? microcement? eller noget andet?
Et andet spørgsmål: skla der lægges en fugtspærre imellem isolering (flamingo) og betondækket?
MVH
Christian