Hejsa
Jeg er ikke sikker på om der er en løsning men jeg kunne godt tænke mig at udskifte greb med indborede huller med greb uden indborede huller i mit indbyggede skab.
Er det muligt at lappe et indborede hul som på billedet. Diameteren på hullet er lidt over 5 cm.
Hvis jeg fjerner metalskiven er der hul helt igennem.
Hvis det endeligt er muligt at lappe, vil man så, alt afhængig af materialet der lappes med, være i stand til at bore er hul til et greb med skrue?