Hej alle!
Jeg skal male mit hus, pudsede mure tidligere malet med en ukendt plastmaling. Det fremstår rimeligt med få afskalning her og der. Jeg plejer at bruge jotun produkter og har været fint tilfreds, og jeg ville høre om der er nogen der har erfaring med Jotun drydeck silikone emulsionsmaling? Jeg synes jeg har hørt ond snak om sililokoneemulsion (f.eks. her https://www.lav-det-selv.dk/forum/t/219762/s/jotun-murfiller-system-erfaring) så jeg ville lige høre. Mit alternativ er flugger universal facade olieemulsion, men jeg vil foretrække Jotun om muligt. Jeg har malet masser af træ men aldrig murværk 🙂 ser frem til jeres visdomsord!!