Hej der ude!
Jeg har et rum på knap 1 kvm hvor jeg ønsker at lægge terrazzofliser (60x60 cm).
1) Kan jeg bare skære dem til med en vinkelsliber med passende klinge? Eller er der noget, jeg skal være obs på?
2) De skal monteres oven på en spånplade, som er skruet fast til det gamle undergulv. Kan jeg bare påsmøre fliseklæb direkte oven på?
Mange tak!
Casper