Hej,
Jeg har en ældre garage med facade af porebeton, som jeg ønsker at beklæde med træ.
Tanken er at sætte klemlister på, men hvordan fastgøres de nemmest - kan der bruges søm eller karmskruer, så jeg slipper for at bore plugs i væggen ?
Hvor kraftigt bør de monteres - skal kunne holde en klinkbeklædning.
Tak.
Tom