Jeg er igang med at fuldrenovere vores hus. Og jeg har fjernet den gamle strøer konstruktion. Så der kun er et klaplag tilbage.
Der er 45 cm på det laveste sted op til færdiggulv højde, og nogle steder er der 3-5 cm mere. Kan jeg bare ligge noget leca ud til afretning og så 300 mm flamingo ovenpå uden at fjerne klaplaget? Eller er der noget jeg skal være opmærksom på?
Og hvad med kloakrør der kommer fra kælderen, skal de bare løbe i flamingoen?