Hej med jer!
Jeg lagde bitumenplader på haveskuret sidste år efter det gamle var fløjet afsted i stormen.
Jeg kan nu efter noget tid konstatere at det nye tag bøjer op i kanterne som gør, at der potentielt kan komme regn og skidt ind. Jeg har sømmet pladerne fast på 2 spær på hver sin side, som jeg godt ved er lige i underkanten.
Ikke desto mindre vil jeg høre jer om hvad I ville gøre for at tætne tagpladerne. Jeg har noget tagfugemasse, men jeg har svært ved at se hvordan jeg skal ligge dem i spænd sådan at Massen kan nå at tørre - måske I har en fix ide?
Mvh. Thomas