Jeg skal have isoleret mit sommerhus (jf mit andet opslag tidligere i dag). Der skal sættes ekstra træskelet på de eksisterende vægge og således laves en udvendig isolering, som gør væggen ca 12-13 cm tykkere. Jeg vil gerne isolere soklen på et senere tidspunkt. Mit spørgsmål går på hvordan jeg kan håndtere mine vinduer. Det er gulv-loft vinduer. Jeg kan jo ikke rykke dem længere ud da der ikke er mere sokkel at stille dem på. Har I nogle ideer til hvordan jeg kan få dem med ud (i hvert fald delvist)? Skal man virkeligt til at støbe sokkel? Jeg tænker de er for tunge til at “hænge” i træskelet?