Hej
Jeg vil gerne sætte en glasfacade i enden på min garage, hvor der nu er træbeklædning.
Jeg har tænkt mig at sætte to høje vinduer og en terrassedør i. Disse skal være ved siden af hinanden?
Men hvordan skal disse monteres? Kan man skrue dem fast i hinanden eller skal man montere træbjælker mellem elementerne, som disse kan monteres i?
Og bør der være lidt afstand mellem elementerne, så der kan fuges eller skal der kun fuges mellem vinduerne og gulv, loft og murstensvæg?