Jeg skal til at isolere mit skur, som ligger i forlængelse af carport og den ene ende mod huset. Gulvet er uisoleret og skuret uopvarmet.
Dybfryseren skal flyttes derud, så det må gerne være tørt og nogenlunde frostfrit.
Der er ståltag på 180mm spær, hvor der skal isoleres imellem.
Planen er fra oven og ned:
- Ståltag
- 110mm hulrum til ventilation
- (Vindpap)
- 70mm isolering
- (Dampspærre)
- 22mm forskalling
Loft, måske træbeton
Mellem loft og isolering (undtagen hvor forskallingen er) vil der så blive et hulrum på 22mm i højden. På den varme side, men som nævnt er skuret uopvarmet.
Vil det hulrum give mig problemer?
Og så er jeg i tvivl om vindpap og dampspærre er overkill...?