Jeg lavede bambus terrasse sidste sommer og står nu og skal klargøre den til i år.
Men hvordan skal jeg gribe det an?
Må jeg bruge terrassevasker på højtrykspuleren eller smadrer jeg træet? Så det er i stedet i gang med vand og grov børste?
Kan jeg oliere med almindelig terrasse olie eller skal det være specielt egnet til bambus?