Hej
Skal have tilsluttet ny ovn, som har 3 ledninger( blå, brun og grøn/gul.
Mit stik som den skal kobles på, har 5 ledninger blå, brun, sort, hvid og grøn/gul.
Hvordan skal de tilsluttes ?
Koblede bare den gamle ovn fra , uden at se hvordan ledninger sad🙂 på forhånd tak