Tilslut ovn

Hej
Skal have tilsluttet ny ovn, som har 3 ledninger( blå, brun og grøn/gul.
Mit stik som den skal kobles på, har 5 ledninger blå, brun, sort, hvid og grøn/gul.
Hvordan skal de tilsluttes ?
Koblede bare den gamle ovn fra , uden at se hvordan ledninger sad🙂 på forhånd tak
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Velkommen på lds.
Er det ret nye kabler /ledninger så skal du montere det med blå til blå - brun til en af de andre ( hvilken er lige meget) - og gul grøn til gul grøn.

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
ev elmand skrev den 05-04-2023 23:42:11

Velkommen på lds.
Er det ret nye kabler /ledninger så skal du montere det med blå til blå - brun til en af de andre ( hvilken er lige meget) - og gul grøn til gul grøn.

 Du skal lige være opmærksom på om der til samme gruppe/kabel er tilsluttet en kogeplade. Så skal ovnen tilsluttes den ledige fase.


fase
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis