Hej,
Er der en venlig sjæl som kan være behjælpelig med råd til installation af en induktionskogeplade. Der sidder en keramisk kogeplade nu (se første billede). Skal ledninger bare sættes i de tilsvarede numre i den nye kogeplade (se billede 2-3)??
Tusind tak på forhånd :)