Hej
Jeg skal have bygget en vægmonteret pergola (4m bred, 3,5m dyb). Først skal jeg dog have monteret en rem ind mod de bærende søjler, som skal holde søjlerne (markeret med rød på billede). Remmen er 5 cm dyb.
Jeg drukner dog i et hav af forskellige typer skruer.
Har købt disse franske skruer (10x140) fra jem og fix:
https://www.jemogfix.dk/nkt-fransk-skrue-10-x-140-mm-2-stk/5111/9036274/?gclid=EAIaIQobChMIj4iTq4yQ_gIVw5rVCh01egDJEAQYBSABEgKxBfD_BwE&gclsrc=aw.dsEr det, det rigtige, eller er der bedre alternativer? Hvis disse udmærker sig:
- er størrelse ok?
- skal der forbores?