Jeg håber søreme ikke jeg bliver sådan som "gammel"

Kvinde midt i 60'erne. Køen i LIDL. Den agurk koster 8 ikke 11 kr. Leder til kassen- køen vokser, vi står og venter, vi står nu 9 mennesker i køen. Der går 4 minutter, butiksansvarlig kommer til kassen. Du har set forkert, den er økologisk. "Nå, så skal jeg slet ikke have den agurk". Så brokker hun sig over en doughnut der går ind til 8 skulle koste 7, butiksansvarlig til kassen igen. Nu er køen så lang, at der må åbnes en kasse mere. Hun har igen set forkert. Den kostede 1 krone mere. Nå, solen skinner jeg har ferie, men de 4 minutter x 9 mennesker, det er 36 minutter vi aldrig får igen. God solskinds tirsdag.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, vi støder nogle gange på tåbelige og urimelige mennesker i det offentlige rum, og nogle gange behøver man ikke en gang af forlade sit hjem for at støde på en   

Et råd kunne være - ha´ forståelse og tålmodighed. Alle har deres indre dæmoner at kæmpe med. Nogle håndtere dem bedre end andre.

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
Måske skulle damen have gået til Louis Nielsen og købt et par briller, der kunne vise den rigtige pris.     

fase
S. Fabrin skrev den 04-04-2023 14:56:12

Måske skulle damen have gået til Louis Nielsen og købt et par briller, der kunne vise den rigtige pris.     

Så ville hun nok bare skændes med dem om prisen på brillerne var den rigtige   

Nogle mennesker ser vel bare det de vil se, om de så får en stjernekikkert   

Hilsen Jens J.

"Køb billigt og græd mange gange, eller køb kvalitet og græd én gang"
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis