Hej
Jeg renoverer hus og har en lille kælder på 3,5 x 3 m som kun skal bruges til installationer (el vand varme).
Den bliver kun 155cm høj med det nye dæk med isolering op imod st etagen.
Der er et lille vindue i dag ud på ca 70cm bred og 40 cm høj.
Det ville være lettere ift konstruktionen at ure det op og så sætte en ventilator op.
Kældereen bliver uopvarmet.
Hvilken løsning er bedst ift at holden rummet tørt og godt?
Pft.