Hej med jer.
Jeg skal spartle en hulens masse gipssamlinger.
Jeg er dog lidt i tvivl om følgende
- mine spartelskills er ikke så gode og jeg synes den papirstrimmel er noget hø at arbejde med. Vil det være fint at bruge armeringstape i stedet?
- hvilken spartelmasse skal jeg bruge?
Jeg håber i kan hjælpe lidt her🤞