tilslutning af vaskemaskine Storkemix 28 9560 02-04-2023 14:08 Hej,Nogle der kan hjælp? Skal slutte vaskemaskine til. der er 4 ledning + jord. 2 sorte og blå og brun. Hvordan skal de sidde i følge mit billede??Forsat go søndag StorkeMix 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
S. Fabrin 19658 4400 02-04-2023 14:56 Hvis din afbryder er forbundet rigtigt, med blå i den venstre klemme, og den blå i dit kabel fra vaskemaskinen er nul (det er den sikkert, fordi det er nomen), så er forbindelserne fra venstre mod højre sådan: blå, brun, jord, sort og sort.Det må være en ældre maskine, siden der er med tre faser og nul. fase
Storkemix Trådstarter 28 9560 02-04-2023 16:38 S. Fabrin skrev den 02-04-2023 14:56:54Hvis din afbryder er forbundet rigtigt, med blå i den venstre klemme, og den blå i dit kabel fra vaskemaskinen er nul (det er den sikkert, fordi det er nomen), så er forbindelserne fra venstre mod højre sådan: blå, brun, jord, sort og sort.Det må være en ældre maskine, siden der er med tre faser og nul. Tak, jeg prøver lige. StorkeMix
ev elmand 30536 7480 02-04-2023 18:14 Det kunne være godt hvis billedet indeholdt det væsentlige, nemlig tilslutningen i toppen af afbryder. Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)