tilslutning af vaskemaskine

Hej,

Nogle der kan hjælp? Skal slutte vaskemaskine til. der er 4 ledning + jord. 2 sorte og blå og brun. Hvordan skal de sidde i følge mit billede??

Forsat go søndag 

StorkeMix
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis din afbryder er forbundet rigtigt, med blå i den venstre klemme, og den blå i dit kabel fra vaskemaskinen er nul (det er den sikkert, fordi det er nomen), så er forbindelserne fra venstre mod højre sådan: blå, brun, jord, sort og sort.
Det må være en ældre maskine, siden der er med tre faser og nul.

fase
S. Fabrin skrev den 02-04-2023 14:56:54

Hvis din afbryder er forbundet rigtigt, med blå i den venstre klemme, og den blå i dit kabel fra vaskemaskinen er nul (det er den sikkert, fordi det er nomen), så er forbindelserne fra venstre mod højre sådan: blå, brun, jord, sort og sort.
Det må være en ældre maskine, siden der er med tre faser og nul.

 Tak, jeg prøver lige.



StorkeMix
Det kunne være godt hvis billedet indeholdt det væsentlige, nemlig tilslutningen i toppen af afbryder. 

Har nogen samlet det, kan det skilles ad. Samles igen ? ?

m.v.h. Erik (1/2 ekspert i mange ting)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis