Hej, har nogle Rationel plastvinduer fra midt 90’erne, et af glassene er punkteret (ca 80x80cm) er der nogen der har erfaring med selv og udskifte dem, altså kun glasset? Kan de lister der sidder udvendigt mon pilles af nemt?
Rationel kundeservice havde ikke et brugbart svar.