65 m2 Murstenshus fra 1902.
Jeg er igang med at grave de famøse 50 cm for at ku støbe gulvvarme.
5-20 cm fra/langs soklen ligger ok store sten med 1,5m mellemrum.
Jeg vil gerne fjerne de store sten. Stenene ligger som et gitter, dvs også inde midt på gulvet.
Tænker at de har været brugt til strøer til trægulv.
Mit spørgsmål er om er det er klogt at ta dem op eller om de har en stabiliserende funktion på soklen?