Hvordan blænder eller overdækker jeg rude mellem bad og køkken

I min andelslejlighed er der en rude mellem køkken og bad. Sikkert for at få naturligt lys ind på badeværelset, som ellers ikke har vinduer.

Jeg vil gerne blænde ruden af eller på anden vis bare dække det til. På badeværelsets side er det dækket over, jeg ved ikke med hvilket materiale.

Kan jeg bare klatte mørtel over ruden, sætte en plade ind over den eller lignende, hvis jeg vil have væggen til bare at være lige?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ville pille ruden ud og sætte lecablokke ind og pudse dem over med mørtel
Jeg ville montere noget fim af en slags. Fås f.eks. hos https://www.foliekniven.dk/folie_meter.php?type=26&gclid=Cj0KCQjwiZqhBhCJARIsACHHEH8uVcD9LvwZq6dbSZ0rrPjMsckDF47wtX-fH-nAnDYxjoJloKaZrtMaAhFiEALw_wcB

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
Jeg har haft den samme type vindue i min tidligere lejlighed, mellem badeværelset og bagtrappen. 
Jeg har smurt sådan en elastisk, gummiagtige Mira vådrums membran på alle vægge og på det lille vindue også, det klæber på alt og til sidst fliselim og fliser, som i resten af badeværelset. 
Der har været fliser op til ca 2 meters højde. Over fliserne har jeg limet glasfilt på med glasvævsklæber og malet det. 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også