Jeg er ved at lave en tilbygning på 88 m2 til eksisterende træhus med nyt badeværelse i midten af huset. Jeg bygger vægge op med stållægter og vådrums gips, LIP vådrumsmembran osv. I resten af huset har jeg beklædt vægge med krydsfiner og derefter 1 lag alm. gips, så underlaget er skruefast. Mit spørgsmål er: må/ kan man lave krydsfiner under vådrumsgipsen, og skal man i så fald have 2 lag vådrums gips? Men det bedste er vel bare at lave 2 lag vådrums gips, så der ikke er noget organisk i væggen? Kunne man evt. have krydsfiner på en væg hvor det indbyggede toilet skal hænge, og så bare have 2 x vådrums gips på resten?