Hej.
Vi drømmer om at nedrive væggen imellem vores køkken og stue. Væggen som jeg har markeret med et rødt X på. Men jeg er i tvivl om denne væg er stabiliserende? hvad er jeres vurdering på dette.
Alle indvendige vægge er lavet af Molersten (mursten) og ligeledes er bagmuren.
På forhånd tak.
Mvh. Magnus