Jeg har støbt en betonbordplade til vores kolonihave, og jeg er faktisk lidt stolt over resultatet ☺️
Formen blev smurt med rapsolie (husholdning). Nu har jeg slebet og slebet så alle kanter er runde og lækre.
Men kan jeg slutte en behandling med rapsolie eller har I kloge hoveder en mening om hvad pladen skal smøres ind i for ikke at være sart?