Jeg kan ikke fjerne dette håndtag fra min dør. Jeg kan se, at der inde i midten sidder en "split", men jeg kan ikke banke den ud - og jeg ved faktisk heller ikke, om det er det man skal? Der er ingen split eller lignende i den anden side. Jeg har også prøvet at rive med alle kræfter, og det gør heller ingen forskel. Nogen, der kan hjælpe? :)