Hej
Jeg skal bygge en kvist på 1. sal. Jeg påforer de eksisterende spær med nyt 45x245 spærtræ for at isolere udad. Kvisten bliver ca 2m bred og jeg skal lave en udveksling.
Da jeg ønsker at lave loft til kip i kvisten og i taget vil udvekslingen blive synlig.
Derfor havde jeg en ide om at lave den i tømmer i stedet for spærtræ.
I dette tilfælde hvordan kan man samle udvekslingen med påforingerne?
Og kan den ligge som skitseret på billederne her eller skal den op i selve trekanten?
Jeg kan lave yderlig forstærkning længere oppe - tegnet på sidste billede med spærtræ som vil blive skjult i konstruktionen.
Har I nogle forslag her?
PS - selve kvisten er ikke helt færdig tegnet - der mangler lidt forstærkning etc...