Davs,
Jeg er ved at gøre klar til at få en elektriker forbi til at installere en stikkontakt. Jeg har gjort det forberedende arbejde og lavet rillerne til ham, men hvad fylder jeg rillerne med efter endt installation?
Muren er lavet af gasbeton. Kom gerne med flere råd, da det er første gang jeg skal lege murer.
Skal man bruge en form for hæftemateriale, eller kan man bare kaste mørtlen direkte i rillen og så hæfter den til gasbetonen?
Resten af væggen har glasfilt, så jeg tænker at mørtlen skal være under niveau, så jeg kan påføre lidt spartel, slibe til niveau og så sætte et nyt stykke filt på, korrekt?