Hej! Jeg er i gang med at bygge et nyt hus. Jeg er næsten færdig, og nu har jeg opdaget en masse små skadedyr i store dele af huset. De er over det hele.
De fleste overflader og materialer i huset er træ, Så de er måske kommet med nogle af materialerne.
De ligner lidt lus. Er der nogen her, som kan se, hvad det er (og hvad jeg gør ved dem?)
Mange tak!