Buler i tapet

Vi har tapet med aflange buler. En Google søgning viser at det er p.g.a. det ikke har ligget længe nok med klister før opsætning.
Hvordan løses dette problem?

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at sprøjte klister ind bag ved med en kanyle fra apoteket. Det skal være med en stor nål på. Glat efter med kosten.

Elektronikteknikeren
Ja, limen skal ind i bulen og masseres, så det kommer i hele bulen og luften skal presses ud.
Det er savsmulds tapet som er blevet malet på et tidspunkt og som vi vil male igen. Den tidligere beboer har haft samme problem, og da der er brændeovn kan jeg ikke forestille mig at der er for stor fugtighed.
De største buler er 15 cm. lange og 2 cm. bredde, og hvis det bare var 25 stk. ville jeg sprøjte ny tapetklister ind, men der er flere 100   
Er det noget i selv har sat op, eller var det der i forvejen?
Jeg har selv dummet mig og sat væv op på spånplade, som ikke var lukket med forankringsgrunder. Resultatet var, at det tørrede for hurtig op, med adskillige luftbobler til følge.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Afhængig af temperament og væggens størrelse: Få flået tapetet af væggen og begynd forfra, eller nye gipsplader + spartling efterfulgt af ?

Alle besparelser omregnes til fl. rødvin👍
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også